Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

Δίκτυο διαφήμισης ( Advertising network )

Ένα δίκτυο το οποίο επιτρέπει σε αυτούς που έχουν διαφημιστικό χώρο σε ιστοσελίδες να έρθουν σε επαφή με εκείνους που έχουν προϊόντα να διαφημίσουν. Είναι ο χώρος όπου Publishers και Advertisers συναντιούνται.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας ( SEO – Search engine optimization )

Η διαδικασία της επιλογής των κατάλληλων στοχευόμενων λέξεων και φράσεων για μια ιστοσελίδα, και η εξασφάλιση κατά το δυνατόν υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζητήσεων από τις μηχανές αναζήτησης για αυτές τις λέξεις και φράσεις.

Κόστος ανά κλικ CPC ( Cost Per Click )

Αντιπροσωπεύει το κόστος για ένα κλικ σε μια διαφήμιση.

Πληρωμή ανά κλικ PPC ( Pay Per Click )

Είναι το μοντέλο διαφήμισης που ο διαφημιστής ( advertiser ) πληρώνει μόνο για τους επισκέπτες που λαμβάνει και πληρώνει ανά επισκέπτη. Δηλαδή ανά κλικ. Αντίστοιχα ο διαφημιστής λαμβάνει κέρδος κάθε φορά που κάποιος πατάει μια διαφήμιση από την ιστοσελίδα του.

Κόστος ανά 1000 εμφανίσεις ( CPM – Cost per thousand )

Αντιπροσωπεύει το κόστος για να εμφανιστεί μια διαφήμιση σε μια ιστοσελίδα 1000 φορές. Δεν έχει σημασία πόσα κλικ θα πραγματοποιηθούν.

Διαφήμιση κειμένου ( Text Ad Link )

Είναι οι διαφημίσεις που βασίζονται στο κείμενο. Αποτελούνται από περιγραφή και σύνδεσμο κειμένου.

Διαφήμιση εικόνας ( Banner Ad )

Είναι η διαφήμιση που χρησιμοποιεί κάποιο γραφικό. Συνήθως μια εικόνα ή ένα flash.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου