Δίκτυο διαφήμισης ( Advertising network )
Ένα δίκτυο το οποίο επιτρέπει σε αυτούς που έχουν διαφημιστικό χώρο σε ιστοσελίδες να έρθουν σε επαφή με εκείνους που έχουν προϊόντα να διαφημίσουν. Είναι ο χώρος όπου Publishers και Advertisers συναντιούνται.
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας ( SEO – Search engine optimization )
Η διαδικασία της επιλογής των κατάλληλων στοχευόμενων λέξεων και φράσεων για μια ιστοσελίδα, και η εξασφάλιση κατά το δυνατόν υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζητήσεων από τις μηχανές αναζήτησης για αυτές τις λέξεις και φράσεις.
Κόστος ανά κλικ CPC ( Cost Per Click )
Αντιπροσωπεύει το κόστος για ένα κλικ σε μια διαφήμιση.
Πληρωμή ανά κλικ PPC ( Pay Per Click )
Είναι το μοντέλο διαφήμισης που ο διαφημιστής ( advertiser ) πληρώνει μόνο για τους επισκέπτες που λαμβάνει και πληρώνει ανά επισκέπτη. Δηλαδή ανά κλικ. Αντίστοιχα ο διαφημιστής λαμβάνει κέρδος κάθε φορά που κάποιος πατάει μια διαφήμιση από την ιστοσελίδα του.
Κόστος ανά 1000 εμφανίσεις ( CPM – Cost per thousand )
Αντιπροσωπεύει το κόστος για να εμφανιστεί μια διαφήμιση σε μια ιστοσελίδα 1000 φορές. Δεν έχει σημασία πόσα κλικ θα πραγματοποιηθούν.
Διαφήμιση κειμένου ( Text Ad Link )
Είναι οι διαφημίσεις που βασίζονται στο κείμενο. Αποτελούνται από περιγραφή και σύνδεσμο κειμένου.
Διαφήμιση εικόνας ( Banner Ad )
Είναι η διαφήμιση που χρησιμοποιεί κάποιο γραφικό. Συνήθως μια εικόνα ή ένα flash.
Ένα δίκτυο το οποίο επιτρέπει σε αυτούς που έχουν διαφημιστικό χώρο σε ιστοσελίδες να έρθουν σε επαφή με εκείνους που έχουν προϊόντα να διαφημίσουν. Είναι ο χώρος όπου Publishers και Advertisers συναντιούνται.
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας ( SEO – Search engine optimization )
Η διαδικασία της επιλογής των κατάλληλων στοχευόμενων λέξεων και φράσεων για μια ιστοσελίδα, και η εξασφάλιση κατά το δυνατόν υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζητήσεων από τις μηχανές αναζήτησης για αυτές τις λέξεις και φράσεις.
Κόστος ανά κλικ CPC ( Cost Per Click )
Αντιπροσωπεύει το κόστος για ένα κλικ σε μια διαφήμιση.
Πληρωμή ανά κλικ PPC ( Pay Per Click )
Είναι το μοντέλο διαφήμισης που ο διαφημιστής ( advertiser ) πληρώνει μόνο για τους επισκέπτες που λαμβάνει και πληρώνει ανά επισκέπτη. Δηλαδή ανά κλικ. Αντίστοιχα ο διαφημιστής λαμβάνει κέρδος κάθε φορά που κάποιος πατάει μια διαφήμιση από την ιστοσελίδα του.
Κόστος ανά 1000 εμφανίσεις ( CPM – Cost per thousand )
Αντιπροσωπεύει το κόστος για να εμφανιστεί μια διαφήμιση σε μια ιστοσελίδα 1000 φορές. Δεν έχει σημασία πόσα κλικ θα πραγματοποιηθούν.
Διαφήμιση κειμένου ( Text Ad Link )
Είναι οι διαφημίσεις που βασίζονται στο κείμενο. Αποτελούνται από περιγραφή και σύνδεσμο κειμένου.
Διαφήμιση εικόνας ( Banner Ad )
Είναι η διαφήμιση που χρησιμοποιεί κάποιο γραφικό. Συνήθως μια εικόνα ή ένα flash.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου